Edukacyjna Wartość Dodana 2009 Gimnazjum Rytro
Dodane przez admin dnia 06.12.2009
Edukacyjna Wartość Dodana EWD Gimnazjum Rytro
Zapraszamy do zapoznania się z grudniowym wydaniem biuletynu z życia małopolskiej oświaty, który w całości poświęcony jest nowej metodzie mierzenia jakości pracy szkół – Edukacyjnej Wartości Dodanej. Prezentuje szkoły sukcesu, a obok nich – szkoły wspierające, które wiele wysiłku wkładają w uzyskanie jak najlepszych efektów kształcenia.


Rozszerzona zawartość newsa

Edukacyjna Wartość Dodana EWD Gimnazjum Rytro

Zapraszamy do zapoznania się z grudniowym wydaniem biuletynu z życia małopolskiej oświaty, który w całości poświęcony jest nowej metodzie mierzenia jakości pracy szkół – Edukacyjnej Wartości Dodanej. Prezentuje szkoły sukcesu, a obok nich – szkoły wspierające, które wiele wysiłku wkładają w uzyskanie jak najlepszych efektów kształcenia.

 

W Biuletynie Informacyjnym Kuratorium Oświaty w Krakowie swoje miejsce znalazły nie tylko szkoły powszechnie znane. Macie Państwo okazję poczytać też o tym, jakimi metodami i z jaką pasją nauczyciele pracują w niewielkich miejscowościach, oddalonych od wielkich aglomeracji. Mimo to placówki te odnoszą sukcesy na swoją miarę. Entuzjazm nauczyciela, jego sympatia do uczniów i dobre pomysły na to, by młodzi ludzie na zajęciach się nie nudzili, by lekcje były prowadzone w sposób ciekawy i urozmaicony, są bowiem często największym skarbem, jaki w procesie nauczania mogą otrzymać uczniowie. Takich lekcji, takich nauczycieli się nie zapomina, bo jest to dar na całe życie.

 

Szkoły przedstawiają swoje, sprawdzane latami, metody pracy. Ważne, by widząc, że któraś z nich „nie działa” albo wymaga ulepszenia, dokonywały analizy i bieżącej ewaluacji, zmieniały też szybko swój sposób postępowania, decydując się na inny, skuteczniejszy.



Wśród szkół sukcesu znajduje się także Gimnazjum w Rytrze.


Przeczytaj więcej informacji w Biuletynie...


Trzyletnie wskaźniki egzaminacyjne dla gimnazjów - wyszukiwarka szkół . Wskaźniki są pomyślane jako źródło informacji o gimnazjach przydatne w ewaluacji zewnętrznej. W syntetyczny, graficzny sposób charakteryzują gimnazja ze względu na wyniki egzaminacyjne oraz efektywność nauczania.

Należy podkreślić, że publikacja charakterystyk gimnazjów ma charakter pilotażowy.